TOP 3 októbrovo-vianočných reklám

Kedysi platilo nepísané pravidlo, že vianočné reklamy sa nevyhrnuli do sveta pred Všechsvätými. Škoda, že to bolo nepísané pravidlo, pretože o to ľahšie ho bolo porušiť. A tak sa naše firmy nezdržali a dva mesiace pred aktuálnou udalosťou zaútočili na televízne obrazovky.

Hriešnici boli v podstate len štyria, a tak nebolo ťažké udeliť špeciálne ocenenie a prvé tri miesta v rebríčku najhorších, najhlúpejších, najnepodarenejších… skrátka tých absolútne katastrofálnych reklám. Nech sa páči.

 

Na treťom mieste sa skromne krčí Slovak Telekom so svojím pomerne halucinačným obrázkom slovenských Vianoc, ktorý predostierajú zodpovedajúco vyhúkanému Dédému. Nielenže to pomenovali úplne katastrofálne, ešte aj snežia, zatiaľ čo vonku je miestami až babie leto. Jediná vec, ktorá tento trapas zachránila od vyššieho umiestnenia, bol fakt, že to nie je jediný spot, ktorý omieľajú dokola.

Druhé miesto hrdo obsadila Poštová banka, ktorá neuveriteľne vulgárnym spôsobom znásilnila Jingle Bells a ukázala nám desiatku vypatlaných reklamných bytostí, ktoré radostne ujúkajú, aké fantastické je zadlžovať sa. Je to o to nechutnejšie, že reklama je cielená na nízkopríjmové skupiny – učiteľ, sestrička, ba aj opravááár. V prípade posledne menovaného je to útok aj na osoby, ktorých inteligenčný kvocient postačuje práve na to, aby pochopili, že im niekto núka peniaze.

Víťazstvo si nemôže odniesť nik iný ako Orange. Už len kulisa – vianočná besiedka žiakov špeciálnej školy – stačí na to, aby sa reklama prebojovala na prvú priečku. Zabetónovať ju tam pomohol kostým, ktorý mal predstavovať vianočku, nanešťastie z toho vyšlo len pedantne naskladané hovno. A aby to prvenstvo už naozaj nikto neohrozil, spomínaný spot tvrdohlavo púšťajú všetky televízie v každom reklamnom brejku. Keď sa slovenskí pekári budú čudovať, prečo na Vianoce nikto nechce kupovať vianočky, nech sa poďakujú oranžovému telekomunikačnému operátorovi.

Špeciálnu cenu ejaculatio praecox si vybojoval obchodný reťazec Tesco. Dobre vie, že Vianoce znamenajú pečenie, preto vo svojich prevádzkach za zbesilo výhodné ceny ponúka – vajcia. Áno, stále máme október. Kým príde čas na ich použitie, teraz kúpené vajcia budú vhodné jedine ako prísada do chemických zbraní hromadného ničenia.

Oceneným vyslovujeme úprimnú sústrasť, že už zblbli natoľko, až to prestáva byť vtipné. Veselú Veľkú noc!

9 thoughts on “TOP 3 októbrovo-vianočných reklám

  1. 1.miesto
    U mňa vysoko vedie poštová banka.Jdnak,pokiaľ som stihol zachytiť začala ako prvá-už začiatkom mesiaca,druhý dôvod je,že všeobecne sú ich panáčikovské reklamy primitívne,až debilné.Mám taký dojem,že v rámci šetrenia ich dávajú robiť upratovačkám ako domácu úlohu,lebo normálny človek také hlúposti nevymyslí.

    1. fakt hrozne
      uz zacinam mat pocit, ze ludia, ktorych spolocnost odsudi a strci za mury liecebnych ustavov, ze uz len ti su normalni…Po znoske tejto reklamenj zumpy…mam pocit, ze slovo manazer, „kreativec“ banka a mobilny operator a pod zacne byt medzi normalnymi ludmi pejorativum.

  2. Orange
    Nemam v oblube vnucujuce sa vianocne reklamy, nemam rad napriklad ani Orange ako taky, ale podla mna je ta reklama od Orange celkom zlata… bubenik haluzak, chlapec/vianocka jak zataty… 😀

    Reklamy s DeDem nemusim (nic proti nemu), ale Postova banka podla mna jednoznacne vitaz o najodpornejsiu reklamu. 😡 Rolnicky-rolnicky prerymovat na hnusnu reklamu a krutit to do kolecka, fuj fuj fuj. 😡 Zoberte si taky Orange, tiez je jeho obsahom vianocna pesnicka, ale je aspon prerusena (zatatostou vianocky), takze sa nam nebude krutit v hlavach… 😮 :-*

    Podla mna by mal byt na vianocne reklamy zakon – povolenie vysielat ich najskor od Mikulasa. 8)

Pridaj komentár