Slovo na nedeľu 7. mája

Keď som ho pred pár dňami prvýkrát uvidel, vedel som hneď, že je to ten pravý. Perfektný článok pre náročného čitateľa na nedeľné dopoludnie. Uviesť ho pár slovami, navnadiť čitateľa už malo byť len hračkou. Ale mýlil som sa, vôbec to nebolo jednoduché. Možno je to tým, že som vyšiel z cviku, ale skôr si myslím, že rovnako, ako je diamant dokonalý vo svojej jednoduchosti, tak ani on neznesie žiadne prikrášľovanie a vylepšovanie. Preto už radšej zmĺknem, aby mohol prehovoriť on.

Počuli ste slovo Christianovo.

Kampaň k filmu Mission: Impossible III spôsobila v Amerike paniku

LOS ANGELES – Tak to im nevyšlo. Hollywoodske filmové štúdiá Paramount pripravili v rámci kampane na tretí diel akčného trháka Mission: Impossible III nevydarený reklamný trik. Počas kupovania novín sa totiž mala automaticky spustiť hudobná téma k filmu. K zariadeniu, ktoré skôr pripomínalo teroristickú nálož, však vystrašení Američania privolali políciu.

Paramount pripravil pred piatkovou americkou premiérou trháku s Tomom Cruisom originálnu kampaň. Do asi 4500 pouličných stojanov na samoobslužný predaj denníka Los Angeles Times umiestnili malé prehrávače. Tie vo chvíli, keď si zákazník kúpi noviny, spustia titulnú melódiu k filmu. Niektoré prehrávače však neboli dostatočne pripevnené a zároveň z nich trčali drôty. A tie spôsobili medzi Američanmi paniku a strach. V kalifornskom meste Santa Clarita dokonca pre podozrivý predmet zasahovali pyrotechnici. „V žiadnom prípade sme to tak nechceli a nečakali sme, že sa stane niečo také,“ komentuje nepodarenú kampaň zástupca štúdia.

Hoci priznal, že to nebol najšťastnejší nápad, zároveň dodal , že marketingové oddelenie vymyslelo aj ďalšie, našťastie nikdy nerealizované reklamné triky: živú kobru s logom filmu, umiestnenú do auta náhodných ľudí, alebo nápad strieľať do ľudí do ulici slepými nábojmi, až kým nevojdú do prvého kina.


Zdroj: Bleskovky


Článok bol súčasťou pôvodných HyeNovín v rokoch 2005-2008

Pridaj komentár