Magoramenta

Prenositeľnosť čísla, akáže to vymoženosť! Sto rokov po tom, čo sa tu usadili naši milovaní mobilní operátori. Ten modrý sa prefarbil na ružovo, presnejšie na magentu. Človek by povedal, že zahraničný akcionár so skúsenosťami siahajúcimi hádam až k dinosaurom zabezpečí vyššiu kvalitu služieb, prvotriedny servis a prístup k zákazníkom. A aká je realita?

Hotová fraška. T-Mobile sa prístupom v ničom nelíši od ostatných veľkých firiem, ktoré škodia na Slovensku. V zákazníkoch vidí hlúpe sliepky, ktoré naláka na zrno a potom ošklbe. A ešte aj to dokáže akosi zmrviť.

Čo sa teda stalo? Natešený, že konečne môžem zmeniť operátora bez straty svojho milovaného čísla, som využil doslova a do písmena hneď prvý možný deň a zašiel do T-Mobilu. Pipinka za pultom bola ochotná, viacmenej aj informovaná a veľmi milá.

Môj dojem trochu pokazilo, keď mi o dva dni volala, že čosi pri tom papierovaní pokafrala a musím prísť znova. Nevadí, povedal som si, bol som jedným z prvých žiadateľov, chyby sa stávajú.

No a potom prišlo čakanie. Necelý mesiac po vyplnení mi prišla strohá sms od Orangeu. Nechápavo som zízal na text: Vaša žiadosť o prenos čísla bola stornovaná. Nerozumel som. Žiadne dlhy u Orangeu nemám, v akcii tiež nie som, čo dopekla si zmysleli?

Okamžite som telefonoval na zákaznícku linku Orangeu, kde ma príjemný mladý muž informoval, že T-Mobile nevyplnil dátum prenosu čísla. Bez kompletnej žiadosti ju tak stornovali. Punktum.

Nebol som v tej chvíli ani oranžový, ani ružový, ale biely od zúrivosti. Vytočil som magentovú zákaznícku linku, kde mi príjemná mladá žena povedala, že ona nevie overiť, ako to s tou žiadosťou je. A odporučila mi zájsť do predajne T-Mobile a celý proces so žiadosťou zopakovať!

Žiadna ochota preveriť ten prípad, ani slovo ospravedlnenia, že to posrali, ani zmienka, že napriek tomu im záleží na tom, aby som sa stal ich zákazníkom… Nič. My sme to posrali, vy si to vybehajte.

V tejto chvíli váham. Vziať útokom predajňu T-Mobile a spôsobiť pár ľuďom trasenie a strhnutie z platu? Využiť konexie na vyšších miestach? Mám vôbec prejsť, keď T-Mobile na mňa zapôsobil ako neschopný a neochotný operátor? Počkám si na toho tretieho? Čo by ste urobili vy?


Článok bol súčasťou pôvodných HyeNovín v rokoch 2005-2008

Pridaj komentár