Keď ju miluješ…

Keď ju miluješ, nie je čo riešiť, presviedčala nás nedávno Kofola. V tomto trende asi pokračuje aj bez tohto sloganu. Len akosi… čo ja viem? Týka sa to aj učiteliek a ich (bohvie, či vôbec plnoletých) študentov?

Pridrzlý študentík si dovoľuje na mladú profesorku, ktorá ho príslušne schladí a odsúdi na zotrvanie po škole. V jej kabinete. Kde sme vzápätí svedkami vášnivého bozku. Áno, medzi učiteľkou a študentom. Strih, ale čo sa dialo potom, si môžeme len domýšľať. A netreba dúfať v nevinné pusinky.

Takto: vzhľadom na vekovú štruktúru mojich vyučujúcich som nikdy neupadol do erotického snenia s nimi, ale zdá sa, že inak je to pomerne bežné. Prísna profesorka s okuliarmi sa v takýchto snoch zmení na sexuálnu dračicu, ktorá splní vyhúkanému študentovi jeho najtajnejšie sny. Zaručene aj porno také nakrúcajú.

Ale… reklama?

Čo konkrétne má v nej osloviť koho? Sexuálne predátorky dychtiace po mladom mäsku? Študentíkov, ktorí sa nádejajú, že propagovaný nápoj im zabezpečí náhlu povoľnosť doteraz nedostupnej profesorky? Ľudí, ktorí… čo? Si myslia, že je v poriadku, keď si v kabinete užívajú so zverenými osobami, ktoré by mali učiť biológiu možno trochu menej názorným spôsobom?

Som asi posledný, kto by sa veľmi vzrušoval nad nemravnosťami v reklame. Napriek tomu sa pýtam – kde sú tie časy, keď prasa v reklamnom spote bolo štvornohé?

Pridaj komentár