Spoločnosť Slovak Telekom začína vianočnú kampaň pre svoje dve značky – T-Com a T-Mobile. Vystupuje v nej africký chlapec Dédé a celá sa nesie pod heslom bukekela Vianoce.
Ohlas verejnosti bol ohromujúci. Predajne zaplavili nadšení zákazníci, ktorí však odchádzali sklamaní. Ako vysvitlo, verejnosť sa dopustila menšieho omylu. Bolo ich však tak veľa, že prinútili operátora k zúfalému vyhláseniu. Prinášame ho v plnom znení.
Upozorňujeme zákazníkov, že slovo bukekela pochádza z afrického jazyka Xhosa, ktorým hovorí protagonista našej reklamy. V slovenčine znamená perfektné. Nemá nič spoločné s praktikou zvanou bukkake. Opakujeme, že v našich predajniach neorganizujeme žiadne bukkake Vianoce!
Slovak Telekom
nieeeeeee
a ja som sa tak tesil, len som este nemal cas sa ist zaregistrovat, takze uz ani nejdem 🙁
RE: nieeeeeee
No vidíš, ešteže som si to pozrel dvakrát, kým som sa tam vybral! 😆
RE: Aké Vianoce?
Keď som prvýkrát zazrel tú reklamu, tiež ma napadlo, že si to poniektorí nadržanci zle preložia. 😆 😉
RE: RE: Aké Vianoce?
No ale zdá sa, že tých nadržancov bolo viac ako dosť…
Celkovo sa dá povedať, že tohtoročné reklamné kampane našim operátorom vôbec nevyšli. 😆