(v skupine pomocných sekretárok s fialovými vlasmi a reumou v pravom kolene)
PR oddelenia našich súkromných televízií sú úžasné. Dosiahli maximálne majstrovstvo v tom, ako vyextrahovať z peoplemetrových údajov tie vhodné, aby ich televízie vyzerali ako neporaziteľní vládcovia sledovanosti. Televízia JOJ ohlási, že jej Dr. Ludsky porazil markízácku Ordináciu. V mestách a najmä Bratislavskom kraji, dodá na pol úst. Na druhej strane, jej Panelák triumfoval… ehm, u mužov a všade okrem Bratislavského kraja.
Zahanbiť sa nedá ani Markíza. Zbesilo propagovaný film Temný rytier nehanebne vypráskala Pošta pre teba, čo je zúfalstvo samo osebe. Reakcia PR oddelenia Markízy? Valcujeme konkurenciu! Ak neberieme do úvahy nejaký film, ktorý nám celkom nevyšiel…
Strašný trapas menom Talentmania? Naše finále malo viac divákov ako konkurenčné… ktoré bolo minulý týždeň. Ahem.
Len by ma zaujímalo, načo to robia. Aby sa sami cítili lepšie? Zvolajú zhromaždenie zamestnancov, prečítajú starostlivo sformulovanú tlačovú správu a buchnú šampus? No, pri frekvencii ich oznamov to musí byť každý deň. A vychádza mi z toho, že vedenie oboch televízií musí byť nonstop nachmelené.
A neklesajúca hladina alkoholu v krvi by vysvetľovala mnoho vecí, ktoré vysielajú…