Prepáčte mi ten nespisovný a ešte k tomu nevkusný titulok, ale čo mám robiť, keď plne vyhovuje umeleckému zámeru? Lebo práve o nevkus ide. A to ani nejde o Mojsejovcov, i keď ďaleko od nich to tiež nie je. Reality show a Markíza, čo je už tradične nešťastná kombinácia. Po všetkých tých nepodarenostiach Markíza siahla po licencovanom formáte – Nevesta pre milionára. A dúfa, že sa jej konečne niečo podarí. Nuž, ťažko to odhadnúť vopred a musíme si počkať, ako to napokon dopadne.
O čo v celej tej srande vlastne ide? Na jednej strane je starý mládenec, milionár, na druhej grupa vydajachtivých ženušiek, ktoré budú bojovať o jeho priazeň, svadobnú obrúčku a následne ťažké prachy. Prečo nie, povieme si, je to síce nechutné, ale prečo si navrávať, že v živote to funguje inak? Taká Zuzana Belohorcová by mohla rozprávať, čo je to za makačku uloviť milionára, a to je, prosím, prsatá blondína!
Čo je však absolútne nechutné, je promo kampaň tejto relácie. Markíza totiž pre mňa celkom nepochopiteľne prezentuje celú show ako najromantickejšiu, blúzni o skutočnej láske a upútavka je z radu najhorších, aké mohli vzniknúť: škaredé kačiatko sníva o vlastnej romantickej svadbe a zmení sa na krásnu labuť, ktorú príde šípom lásky skoliť princ na bielom koni…
Neznášam, keď sa nejaká televízna relácia (či hocičo iné) tvári ako niečo, čím nie je. Veľkolepá a márnivá show je súbojom sliepok o žvanec a jedného kohúta, ktorému na nich sotva záleží. Prečo to radšej nepojať ako adrenalínový šport, alebo drastickú sondu do zmýšľania chamtivých či starodievockých žien a milionára, ktorého motivácia pre zapojenie sa do tejto show nie je jasná? Hocičo by bolo lepšie ako tento navýsosť falošný romantický háv, ktorému neuverí nikto…
Článok bol súčasťou pôvodných HyeNovín v rokoch 2005-2008