Nevešajte (sa), ste v poradí!

Milujem úradníkov vo všetkých ich formách a prejavoch. Skutočne, zo srdca. A oni mi vždy a znovu dajú možnosť zbožňovať ich stále viac a viac…

Naposledy ma dorazila Západoslovenská energetika. To máte tak. Pri predaji bytu sa musí doterajší majiteľ odhlásiť a nový prihlásiť. Lenže to nie je také jednoduché. Pretože keď sa obe strany dostavili na pobočku ZSE, poslali nás s prehľadom do paže. Neuveriteľným spôsobom.

Totiž: elektrárne majú zákaznícke stredisko v Nitre. Tým pádom človek-občan nevybaví osobne ničové nič. Musíme si to vybaviť telefonicky. Hä? Telefonicky? Však tam môžem nahlásiť, koho chcem! Nuž ale keď im to stačí…

Joooj, im to stačí. Viacmenej. Pretože moja snaha dovolať sa tam trvala niekoľko dní. Mechanická teta mi zakaždým poďakovala za volanie, pustila minútku hudby, potom poradila inkaso… A nič.

Predávajúci mi medzitým signalizovali: podarilo sa nám odhlásiť sa, tak neváhajte, lebo vám tú elektrinu vypnú. No skvelé. Ale ako, keď sa tam nie a nie dovolať? A mimochodom, elektrárne si povzdychli, že najlepšie by bolo, keby sme ten prepis urobili naraz.

No povedzte, nie je to dôvod milovať ich na smrť?

Keď ani na mail neodpovedali, pokračoval som vytrvalo v telefonovaní. A podarilo sa. Buďme féroví, mladý muž na druhej strane bol profesionálny, ochotný a nič preňho nebol problém. Takže ten jeden telefonát vskutku stačil…


Článok bol súčasťou pôvodných HyeNovín v rokoch 2005-2008

Pridaj komentár