Šírme chrípku!

Je jeseň. Reklamy na rozličné liečivá útočia na ľudí zúrivejšie ako samotné chrípkové vírusy. Poznáte to: utrápení ľudia v záchvatoch kašľa, s pretekajúcim nosom a výrazom pacienta v paliatívnej starostlivosti sa potácajú hore-dolu v úspešnej napodobenine zombíckeho hororu. Chrčia ako Ľudevít Štúr svoje posledné slová a ich farba by hravo tromfla ľubovoľne dlho nemŕtveho upíra.

 

Stačí však nejaká pilula/sirup/sprej do nosa/magické zaklínadlo a zdochliak v poslednom ťažení sa premení na žiariaceho šťastného hopsajúceho človeka, ktorý radostne nastúpi do autobusu… Aby svoj zdomácnelý vírus štedro rozdal všetkým spolucestujúcim.

Farmaceutické firmy poctivo povedia, že ich výrobky len potlačia príznaky choroby, ale umne to zakamuflujú tak, až neboráci pacoši nevyhnutne získajú dojem, že si stačí lognúť v teplej vode rozpusteného práškového paracetamolu s príchuťou aloe vera a sú zdraví ako rybičky. No – nie sú. Šíria chrípkového bastarda úplne spoľahlivo. Našťastie pre výrobcov spomínaných chemikálií. Čím viac chorých ľudí, tým vyšší predaj. Také je to jednoduché.

Pridaj komentár